Sunday 3 August 2008

Our 1st Trip : Sunshine Bay Port Dickson

Alhamdulillah.. akhirnya PD trip ni dapat dijayakan dengan lancarnya... Congrats to our committee member (especially Saudara Badrul) yang telah bertungkus-lumus.. Sambutan memang memberangsangkan.. namun, ramai yang tidak dapat menghadirkan diri di saat-saat akhir atas reason " unavoidable circumstances i.e: terpaksa memancing atas pelantar dan sebagainya.. (jangan marah aaa) "
  • 8.00 am : Bertolak dr KL ke Port Dickson, singgah di Tol Sg. Besi (our 1st check point) dan having our breakfast at Hentian RNR Seremban (our 2nd check point)

  • 12.00 pm : Arrived at Sunshine Bay Resort and check-in apartment (2 families per one apartment)




  • 12.00 pm - 3 pm : Having our lunch and some rest before continue with beach activities..

  • 4.oo pm : Kids activities (swimming pool)

  • 5.00 pm : Beach activities (istana pasir, pecah belon dan sambut belon) maybe next time we can organize tele-match (volleyball, soccer-beach etc)..
  • 8.00 pm : Barbecue.. ayam+daging+sausage+ikan+potato etc.. Lucky draw..
List of Lucky Draw winner :
  • Wan Sam-Ani
  • Jalal-Ayuni
  • Din-Erna
  • Acong-Shira
  • Badrul
  • Ratna
Sesiapa yang tak dapat lucky draw..Xper..cuba lagi tahun depan ok...

8 comments:

the admin said...

From: dieerags

Terima kasih pd Jalal n family,sabarudin n erna,achong n shira,wan sam n ani,bai n syed,ratna,normila, adib n bro mat,zuri,chomat, arlon,epul pakya n lan cameraman... .tak lupe jga pd azrul(stim) yg malu2 kucing dtg walaupun jap je melawat....juga pada sponsor2 kita...thanx a lot!!!!!!

GUA SERONOK BEB JUMPE

KAWAN2 LAME!!!!!!

Kepuasan???? priceless. ....

gamba2 candid akan diupload kendian....ade video clip skali ahahahah

harap nye event akan dtg dpt ramai lgi yg turut serta....sekian

p/s: Sesape ade idea sila kemukakan cadangan tempat tuk berbuka puasa nnti.....tq

the admin said...

From : Normila

Assalamualaikum. .Morning. ..

Tq untuk semua kawan-kawan yang menjayakan trip pada kali ni,bagi
aku walaupun 'kecil' aku anggap trip nie berjaya sebab aku enjoy
sangat2 bukan sebab dapat hadiah dari lucky draw hahahahahha. .! tapi
sebab persahabatan yang terjalin semenjak 10 tahun lamanya masih
kekal hingga sekarang. Semangat setiakawan jelas terpancar pada
setiap yang datang walaupun masing-masing ada komitmen dengan
family, kerja dan sebagainya tapi perangai lu orang tetap sama
beb..hehehe Aku harap next trip nanti akan ramai lagi yang
dapat 'menjoinkan' diri dan yang paling penting persahabatan yang
terjalin semakin kukuh dan kekal selamanya... InsyaAllah. .

p/s : sorry ayat skema pagi2 nie..hahahha. .!!

the admin said...

From : erna

Congrats tu committee kerana berjaya juga menganjurkan PD trip nih... sesiapa yg tak join tu ..its..ok..maybe kita boleh meet up on our next event....
p/s : best nyer dpt lucky draw.....ekekekeke. ..

my suggestion for "berbuka puasa"
1) Istana Budaya- Jalan Tun Razak
2) Pedagogi-Bangsar
3) Hotel - Coronade (next to Lot 10)/ Royale Bintang (Bkt Bintang)

the admin said...

From : Zuri

erna......ko jgn bangkit pasal isu lucky draw!!!!! sensitif tau!!!!!!!!hehehhe. heheh.pengerusi kena buat sesuatu pasal mende ni!waakakkakakkaa

the admin said...

From : Cho Mat

adoi ai

lu org cbuk citer pasal PD...gua pun nak citer gak...

gua lagi byk citer pasal trip PD nie....sbb gua paling awal sampai....

CERITA 1

citer yg gua nak citer nie, mmg bikin gua panas sbb gua terjebak jugak dlm kes nie....

dah tau nak g PD...ada jugak hamba2 tuhan nie...tak bawak..TUALA. ...

bukan tuala wanita tau....tue kene minta kat QAISARA (kisah Qaisara)...

balik kepada citer tuala.....perkara pertama sampai kat PD kene g tuala....

pegi beli satu hal...diorang bleh buat sepah lak kat tempat tuala tue...teruk betul lah korang nie...

dah try tuala pastue....tinggal jer...tak nak lipat balik...

kalau dah okay diorang amik yg dah lipat.....teruk betul perangai korang nie.....

aku yg bwk tuala pun terpengaruh beli tuala.....adoi aiii.....tension gua....



cerita ke 2 aku, akan disambung selepas tgk respon ceruta 1 aku



Note :- sesiapa yg terlibat dlam cerita 1 aku..jgn terasa sbb tak der kene mngena dgn yg mati atau dah meninggal... ini semua cerita pasal org hidup sahaja....wakakaka. .......

Anonymous said...

From : Ani Hood

Ada sesiapa lg berhajat benar nak memancing atas pelantar lagi? apply
keje oil n gas jer la terus... tgh2 free tu mancing tgh laut.. asyik2
dpt jer ikan.. tak yah pakai joran pun, hulur umpan pki tali jer..

p/s: projek indon wan bwk balik ikan kering satu beg penuh...buat
sendiri.. habis garam kt kitchen chef...smpi skrg x habis2..

Anonymous said...

yeahh...nice blog erna....tapi pesal gambo mase gi dumai lak ko amik nih????

huhuuh

Anonymous said...

amek gambo g dumai..xder gambo lain..